Sunday, April 24

Fly me to the moon



Hi, hello.
Wuu. Aku memang tengok AF. Itupun kalau ada Pak Nil. Macam tahun-tahun sebelum ni, kan orang lain yang mengacara Af. Memang aku jarang tengok lah time tu. Anyway, who cares? So yeah. Hazama and Fina diserap masuk. Memang satu tamparan lah kan untuk pelajar yang lain. Wuuu ~~

Kay. Moving on. Sorry for not updating my blog regularly. Kemalasan menyelubungi diriku. Ohya. I didn't go to school today. Alah, setakat sekolah ganti siapa nak pergi brader xD Dengar kata, 12 orang je yang datang harini. Woo. Osem. Nasib baik ada yang datang. Kalau tak? Nescaya satu kelas kena panggil dengan pengetua. HOHO. Tercatat dalam Malaysia Book of  Records. HAHA. Macam boleh.

Hmm. What else? Asal ramai hantar "How to see who viewed your profile" Guys, menyemak okay. Jangan mudah terpedaya dengan benda alah tu. Tahu tak betapa annoying-nya? Bawa bertenang lah ye. Takda guna kau tekan benda alah tu. Bukan 100% accurate.

meet my deskmate, Khadijah. Ohya. Gambar ini telah dirompak daripada blog beliau :P


I'm going to stop now. I know. It's so boring. Till the next post ;)


amirarawr


1 comment:

  1. yeah, benda profile view memang quite annoying. buat semak fb jaa ~ btw, fina dan hazama mmg nampak lebih layak daripada depa yang dok ada tu. hoho lepas lepas ni taktau la pulak lagu mana.

    ReplyDelete