Friday, August 27

If you are not the one


Hello.

what's my motive? saja je. majority semua orang cerita pasal binatang dekat atas tu. HAHA. FYI, binatang tu datang lagi lah. seriously, budak lelaki macam tak pernah tengok binatang tuh :D HAHA. apo den merepek nih? 

okaay. this is the main story. it's all about when we're in school.

pagipagi lagi ada dugaan. tak lah seteruk mana. Aisyah Amirah, kenapa letak nama aku? bukan aku dah kata jangan letak nama aku. I don't feel like nasyid-ing. seriously. heh =.= apakan daya, ustazah kata bantu kelas. APA JADAH NAK BANTU KELAS KAU LETAK NAMA AKU? KAN RAMAI LAGI NAK MASUK =.= nevermind. nasi sudah menjadi bubur. redha je laaaaah. btw, tak boleh tukar lagu ke? 

rehat? nothing's special. PUASA LAAAAH. ada satu mamat ni menggelabah bagai nak mati bila binatang dekat atas tu lompat belakang dia. run out of ideas lah. better i stop before i start typing something stupid :)

au revoir,
amiraR♥


jom pergi lagi? :)



No comments:

Post a Comment