Friday, August 13

errr?

hello peeps :)


it's been a while I didn't update my blog. saja biar blog ni berhabuk :) baru tiga hari kita berpuasa. tapi rasa macam dah 2 minggu. :D MOOD RAYA DAH DATANG WEHHHH! okayokay, jangan fikir pasal raya dulu. 27 days to go.........

last week minggu exam, so, nervous+gilaaa masa exam tuh. dahlah duduk depan sekali. tak pernah dibuatnya. selalunya duduk belakang sekali. tu yang best.. kita jadi STALKER tanpa gaji selama tiga hari (Y) sekarang nih tengah risau pasal keputusan. mesti macam babun je -.-" 

saya telah membuang masa saya selama tiga hari untuk satu soalan. satu benda yang anda tak patut buat. dengan perangai dia macamtu. nak bagitahu boleh, tetapi anda perlu belanja dia. a large hawaiian chicken pizza, lasagna siap dengan satu jug air sekali. fikir-fikir balik, macam tak berbaloi je.  demand benda yang merepek. HAHA. fineeee. kitaorang belanja kau. kau belanja kitaorang main bowling. kita dah deal kan? *winkwink ;) then sila bagitahu yer :) after RAYAAA weh. apa belanja esok nih? PUASAAAA LA DUDE! heh -.-"


au revoir,
amiraR♥





No comments:

Post a Comment