Thursday, August 26

don't judge a book by its cover

hello peeps :)


saya memohon kemaafan jika post ini terlebih perkataan kasar dan lain-lain :D

first of all, kau sape ah? kau nak kata aku macam-macam? kau fikir kau bagus sangat ah? bodohlah kalau kau fikir macam tu. selamba kau nak judge a book by its cover. heh =.= dosa korang la kan. bukan aku yang tanggung. nanti kau jawab dengan Tuhan ye! ingatkan dua ekor je, rupa-rupanya lebih. HAHAHAHA :D sorang tu copycat. yang lain tu,  Wallahualam..



 *post ini agak kasar. sekali lagi, saya memohon maaf jika post ini terlebih kasar :)


okaay. the awesome part. oh yeaaaaah. SENIIIII :D sukaaaaaaa gilaaa. HAHAHA. Hafiz Aiman, Firdaus anak Pilus dan banyak lagi, korang memang takde kerja haaa? asyik nak buat kecoh je. kesian Zuhayra aku tengok. eh, Hafiz lawalah kad perkahwinan tu, babun punya Firdaus pergi buang :) 

LAGI SATU POST MENGARUT DARIPADA SAYA :D


au revoir,
amiraR♥ 

No comments:

Post a Comment