Tuesday, August 17

Club Can't Handle Me



macam mana Siwon sesat dekat sini?? HAHA



greetings :)

Saya nak Daniel Wu untuk harijadi keempat belas saya boleh? BHAHAHA. guraugurau lah. Kalau nak bagi, apa salahnya. Eh, bukan. Saya nak Cory Monteith. Mana-manalah. :P


Masa Sejarah, saya menggelabah bagai orang gila sebab tak hafal skrip untuk presentation. Nasib baik CikguS membebel pasal Kedah lamalama. HAHAHA.


Kenapa saya cakap BahasaMelayu ni? Ya Allah. Oh. Baru saya tahu kenapa dia cakap BahasaMelayu. She's bored. She's under pressure. DAMN. Why am I posting this stupid post??! BODOH. 


Saya memohon kemaafan, jika anda membuang masa anda dengan membaca post saya ini. Post ini direka kerana tukang taip ini bosan, gila dan BOSAN. DAHHHH. KENA BERHENTI SEBELUM MELALUT MACAM ORANG TAK SEDAR DIRI =.=


Yang benar,
amiraR♥

No comments:

Post a Comment