Wednesday, August 18

bersyukurlah sikit :)

greetings!


sebelum memulakan cerita, saya nak bagi satu pesanan dekat budak ni. "boleh tak kau bersyukur dengan apa yang Tuhan dah bagi dekat kau? dah Dia dah bagi. bersyukur je lah." siapa suruh kau CONFIDENT sangat? padan muka kau ! eh, terlanjur pulak.




okayokay. kita mulakan cerita. 


dah dapat result Science. Ya Allah. teruknya. dah tigabelas tahun aku hidup, tak pernah dapat result macam nih. malas nak cakap pasal Science. dah Dia dah bagi. nak buat camne. bersyukur je lah :) harini sangat bosan =.= baik tak payah pergi sekolah. HAHAHA :D eh, saya nak meminta maaf dekat, Farish Hamzah, Fahmy Hasyrafy, Firdaus sebab tuduh korang ambil purse. tu lah. siapa suruh ambik barang orang lain lagi?? kan tak pasal-pasal kena tuduh. SORRY GUYS! 


cikgu tu tak adil. kumpulan lain tak bawak presentation diorang tak kena marah. kumpulan kitaorang pulak kena marah. HAIHH -.- dahlah tak adil, berat sebelah pulak tuh. *rintihan seorang pelajar yang bosan ;)


au revoir,
amiraR♥

No comments:

Post a Comment