Wednesday, July 28

Weird?

hello ;)


*drooling* i want him for my birthdaay :) pretty please? LOL. jk,jk 

hello again! today was awesome. cikgucikgu yang ajar subjek teras, semua tak datang. keep it up. HAHA. the best part is cikgu BahasaMelayu tiga hari berturut-turut tak datang. me likeeey. komsas, karangan and nilam semua tak buat. HAHA. 
alangkah indahnya hidup kalau tak payah belajar BahasaMelayu :D 
itu semua hanya angan-angan. apa tak payah belajar BahasaMelayu?? BM pun tunggang-langgang. *kutuk diri sendiri ;)

Muhammad Faiz b. Asri *betul ke nama kau ni? HAHA ;) kenapa kau cakap aku ni lain? memang la aku ni BAIK WEIRDOOO but, obvious sangat ke? HAHA. banggaaaaaa -.-" he said aku 24/7 smiling. tak pernah marah & selalu senyum. aku sedar laaaa aku ni kanak-kanak Ribena ;) well, that's me. I AM WHO I AM. kenapaa? nak tengok aku 24/7 marah ke? HAHA :D *TAK AKAN BUAT. jangan risau.


OH YEAAAAAHHHH. SAYA PERIANG. KANAK-KANAK RIBENA PUN KALAH :D


au revoir,
amiraR ♥





2 comments:

  1. woi nama aq Muhammad Faiz b. Muhammad Asri la

    ReplyDelete
  2. ohh. sorrysorry :D janji adaa nama kau :D

    ReplyDelete