Sunday, July 18

people change ;)

.hello.


people change. my favorite word :) lepas sorang berubah, semua nak berubah. nak tahu kenapa saya cakap macam tu? cuba anda baca ni;
click untuk TUMBESARAN ;)

HAHA. so anda dah tahu kan? actually, she's my classmate. memang betul ape dia cakap. okay. macam Farish, dulu dia memang suka buat havoc. but now? dah senyap. maybe dah bertaubat kot. who knows? kalau dia nak bertaubat whotsoever, buat laa. tapi awkward gilaaa kalau dia senyap. seriously. memang awkward gilaa. hanya Tuhan sahaja yang tahu. Farish, Zuhayra ada bagitahu aku, asal kau dah tak kacau dia lagi ah? HAHA. Where's the old Farish? eh, asyik si Farish je, cite orang lain laaa.

next is AIMAN.

okay. tak tahu nak cakap ape. same je dia. tak berubah kot. HAHA. yasmin, maybe dimata kau dia dah berubah. ye ea? ntah. hanya Tuhan sahaja yang tahu.

yang lain tu, no idea. HAHA. Farish, sila bagi penjelasan ye. dah taubat ke? HAHAHA *evil laugh ;)
ternyata, Farish Hamzah sangat awesomeee. *OMG (!)

kita stop sini. as usual, run out of ideas. HAHA


au revoir,
amiraR ♥




No comments:

Post a Comment