Monday, June 21

WHOA (:

.HELLOOO.


oh yeah. sekolah sudah bermula. i likeeeeee. okay, kepada abang,abang, akak,akak form 3 yang telah menggunakan kelas saya untuk program cuti sekolah whatsoever tu, tak reti nak kemas balik ke? dahla kitaorang susun untuk korang, takkan korang tak reti-reti nak kemas balik? terima kasih ye! buat la lagi. HAHAHA. :D bukan marah, tapi geram. 

pukul 6.45 a.m sampai sekolah. whoaaa. awal gilaaa. first day of school la katakan. :) i thought naik kelas, kelas bersih, lawa dan teratur. malangnya, lain yang jadi. ceh. hampeh. rosak mood aku pagi tuh. lepas perhimpunan baru kemas balik. and yeah, harini ramai tak datang. me likeeeyy. best je kelas. HAHAHAHAHA *evil laugh. jahat kan aku ni?? 


 aisyah, cepat-cepat la sikit baca buku MIKHAIL tu eh. baru kau tahu MIKHAIL a.k.a Mahmud Fadzil tu baik, sweet, charming, bla,bla,bla. HAHA. pendek kata, cepat la sikit baca buku tu. dapat kita bergossip. wahh.. gossip gitu. :P oklaaa, sebelum aku merepek tak tentu hala, better aku stop. 


au revoir,
amiraaa


No comments:

Post a Comment