Thursday, May 27

Merapu-ing+Meraban-ing

.hello.

yeah! minggu peperiksaan sudah tiba. 
me likeeyy :)

dalam dewan, bila masa ulangkaji, cikgu akan membebel cakap 'duduk tempat masing-masing. ulangkaji sendiri.' sungguh sadis dengar ayat tu. AHAHA. hari-hari macamtu. macam takde ayat lain :P

Rabu:

start exam dengan kertas tatabahasa. boleh tahan la soalan. tak macam ujian bulan Mac. HAHA. anyway, terima kasih daun keladi saya ucapkan kepada cikgu yang buat soalan tatabahasa tuu :D then, buat exam Karangan. Karangan? saya suka karangan sebab saya mula merepek dalam kertas jawapan. HAHA. seperti status saya di Facebook :

click untuk tumbesaran :)

tengah-tengah syok buat karangan surat kiriman tidak rasmi, tiba-tiba keluar lagu Rock That Body, Black Eyed Peas. HAHA. but, alhamdullilah karangan soalan dia okeeyy :P
lagi sekali, terima kasih daun keladi saya ucapkan kepada cikgu yang buat soalan karangan :)

Harini:
start exam dengan English paper 1 . nothing's special. okey je.
then science..
SCIENCE...
paper 1 macam......
lain yang baca, lain yang keluar 
Grrrr!
paper 2 lagilaa.
separuh mati menjawab.
malas la nak cerita pasal Science. 
ahahaha :D


Next week : Maths p1,p2 & Sejarah.
SEJARAH? AAAAAAAAA ! 


amiraa :)

No comments:

Post a Comment