Saturday, May 29

LaLaLand

.hello.

yeahh! sabtu sudah datang :) kenapa excited macam kanak-kanak ribena? sebabnya ialah saya dah tak sabar nak pergi sekolah. muahahaha :P aku suka merepek la this week. kenapa ea? cik shafiqah adlina, mungkin anda ada jawapannya. tolong jawab kann.. :) 

seriously, langsung takde idea untuk entri kali ini. otak terus "blank" HAHA :D today :

facebook dah.
myspace dah.
belog pun dah.
menterjah blog orang dah.
study math and sejarah?
BELUM! :D

untuk makluman anda, minggu depan, hari Isnin bersamaan dengan 31 Mei 2010, saya akan menduduki kertas Sejarah dan Mathematic. kertas Math tak kisah sangat. InsyaAllah boleh buat. kertas Sejarah? sendiri paham la ye! ;) 

saya tak tahu nak "confess" apa lagi dalam entri kali ini. jadi, saya akhiri entri kali ini dengan, 
BYE! :) 

amiraaa :)

No comments:

Post a Comment