Friday, May 28

Alive

.hello.

as you'll can see, blog telah "dicantikkan" :) HAHA. entah kenapa harini rajin gilaa nak buat "sesi mencantikkan blog". harini hari jumaat kan? kenapa? sebab saya rasa harini macam hari sabtu. jangan tanya kenapa :) kalau korang nak tahu juga, saya akan jawab:

saya kata harini macam hari sabtu, sebab saya rasa pelik.. :)
satu jawapan yang sangat "pandai" kan ?

harini sibuk mencari lagu yang sesuai untuk blog. tetapi satu pun tidak melekat di hati. HAHA. antara lagu-lagu yang "diterjah"  :
  1. maroon5- goodnight,goodnight
  2. the fray- over my head
  3. kanye west- heartless
  4. lily allen- the fear
  5. ronan keating- when you say nothing at all
  6. john mayer- clarity,love song for no one dan banyak lagi.

kesimpulannya, lagu john mayer yang paling banyak "diterjah" malangnya, saya mengambil keputusan untuk tidak meletakkan lagu di dalam blog. HAHA :) 

*korang perasan tak aku suka cakap "HAHA" ? 

dah sudah! apa aku merepek nih? dengan itu saya akhiri entri kali ini dengan,
BYE! (: 

amiraa :)


No comments:

Post a Comment